.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استیضاح کردان در دستور نیست

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرداد که برخلاف اظهارات برخی نمایندگان ، استیضاح وزیر کشور در دستور کار هفته آینده مجلس قرار ندارد.

به گزارش شمال نیوز ، حمید رضا حاجی بابایی که با خبرنگار مهر سخن می گفت ، طرح انتزاع سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از ریاست جمهوری که در کمیسیونهای اجتماعی و فرهنگی رد شده است را مهمترین دستور روز یکشنبه مجلس خواند.

به گزارش مهر این در حالی است که استیضاح وزیر کشور روز چهارشنبه بیست ‌وچهارم مهر، در آخرین روز کاری مجلس قبل از تعطیلات با 28 امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد .

علی مطهری نماینده تهران و طراح این استیضاح همزمان اعلام کرده بود که قرار است این طرح یکشنبه 5 آبان در نخستین جلسه بعد از تعطیلات (فردا) اعلام وصول شود.

مطهری اعلام کرده است که در روزهای اخیر به درخواست رئیس جمهور دیداری در باره موضوع استیضاح با وی داشته که بی نتیجه پایان یافته است ، وی قرار است امروز با خود کردان دیدار کند و خواستار استعفای وی پیش از استیضاح شود .

کمیته ای سه نفره متشکل از محمدرضا باهنر ، نایب رئیس مجلس ، محمد صدر و اسدالله بادامچیان نمایندگان شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس نیز در روزهای اخیر با وزیر کشور دیدار و موضع این فراکسیون درباره ضرورت استعفای کردان و موافقت با استیضاح را به وی اعلام کرده اند ، اما از رسانه ای کردن موضوع مذاکرات خود با وزیر همچنان خودداری می کنند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.257 seconds.